Her finder du de oftest stillede spørgsmål om at sælge på Klaravik, og hvordan vores auktionsmægler kan hjælpe dig. Kan du ikke finde svaret her? Følg knappen nedenfor for flere spørgsmål og svar. Du er også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@klaravik.dk eller +45 72 20 70 35 med dine spørgsmål.

1. Tag fat i os

Send en e-mail eller ring til din auktionsmægler og fortæl, hvad du gerne vil sælge. Sammen finder I en tid til at mødes og gennemgå objektet.

2. Gør dig klar

Find servicebøger, registreringsbevis, kvitteringer og alt andet, der kan være nødvendigt. Måske er det også tid til lidt finpudsning? På hjemmesiden bliver billeder og video dit køberes første indtryk.

3. Få besøg af auktionsmægleren

Mægleren tager billeder, optager video og laver en beskrivelse af dit objekt. Derefter fastlægger I sammen en mindstepris (reservationspris), og inden for et par dage er auktionen startet

Får privatpersoner lov til at sælge på Klaravik? 

På Klaravik er det normalt kun virksomheder, der sælger genstande. Privatpersoner er dog velkomne til at afgive bud på og købe genstande 

Koster det noget at sælge? 

Hvis dit objekt bliver solgt, opkræver vi en provision baseret på salgsbeløbet. Hvis objektet ikke bliver solgt, koster det ingenting. 

Er det nødvendigt, at jeg arrangerer fremvisninger? 

Nej, alt på Klaravik sælges uden fremvisning (hvis intet andet er angivet). Klaraviks auktionsmæglere er de eneste, du behøver møde og gennemgå objektet med, indtil købet er afsluttet. Købernes bud er baseret på auktionsmaterialet.  

Hvad er en reservationspris? 

Det er den laveste pris, du kan forestille dig at sælge til. 

Kundeservicemedarbejder

Har du spørgsmål til dit salg?

Kundeservice hjælper dig! Ring til os på hverdage mellem 7:30-14:00, eller send en e-mail.